środa, 6 listopada 2013

Wypielęgnowana cera - zabiegi

Nieustannie moja buzia jest wysuszona i zaczerwieniona ;< Prawidłowe jej odżywienie spowoduje jednak, że odzyska ona promienny wygląd. Znajoma zarekomendowała mi kurację na sposób naszych mam. Trzeba mieć w kuchni ogórki i inne potrzebne rzeczy. Nie zwlekaj! Przygotuj sobie trochę przyjemności bez opuszczania domu! Wypróbowałam pewnie większość receptur na te kosmetyki i jestem wyjątkowo uradowana. A teraz sprawdźcie garść najnowszych ciekawostek: Cebula pomoże w przyspiesza gojenie ran. wywar z pietruszki wyśmienicie rozświetla i odmładza. Truskawki oraz poziomki rozgniatamy na papkę a cera będzie świetlista. Liczę na dobre zabiegi i komentarze – najchętniej z odnośnikiem do witryny źródłowej :) Autor znaleziony w: http://www.befunky.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz